Презентація про булінг

Як реагувати на боулінг (цькування)

Молодші школярі мають неодмінно звертатися по допомогу до дорослих — учителів і батьків. Допомога дорослих дуже потрібна і в будь-якому іншому віці, особливо якщо дії кривдників можуть завдати серйозної шкоди фізичному та психічному здоров'ю.

Старші діти, підлітки можуть спробувати самостійно впоратись із деякими ситуаціями.

Як впоратися з ситуацією самостійно

Ігноруйте кривдника. Якщо є можливість, намагайтесь уникнути сварки, зробіть вигляд, що вам байдуже і йдіть геть. Така поведінка не свідчить про боягузтво, адже, навпаки, іноді зробити це набагато складніше, ніж дати волю емоціям.

Якщо ситуація не дозволяє вам піти, зберігаючи самовладання, використайте гумор. Цим ви можете спантеличити кривдника, відволікти його від наміру дошкулити вам.

Стримуйте гнів і злість. Адже це саме те, чого домагається кривдник. Говоріть спокійно і впевнено, покажіть силу духу.

Не вступайте в бійку. Кривдник тільки й чекає приводу, щоб застосувати силу. Що агресивніше ви реагуєте, то більше шансів опинитися в загрозливій для вашої безпеки і здоров'я ситуації.

Не соромтеся обговорювати такі загрозливі ситуації з людьми, яким ви довіряєте. Це допоможе вибудувати правильну лінію поведінки і припинити насилля.

Зверніться за допомогою до класного керівника,соціального педагога, шкільного психолога.

Окрім цього, можна звернутись:

Дитяча лінія  116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

• Гаряча телефонна  лінія щодо булінгу 116 000;

•Гаряча телефонна   лінія щодо булінгу  116 000;

 Гаряча лінія з питань  запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

  Центр надання безоплатної правової  допомоги 0 800 213 103;     

• Центру надання безоплатної правової допомоги.

• Національної поліції України – 102.

                                                                                                                                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом по школі

від 11.02.2019 №15

 

План заходів  щодо запобіганню та протидії булінгу в школі на ІІ семестр 2018-2019 н.р.

 

№ п/п

Назва заходу

Термін проведення

Цільова аудиторія

Відповідальний

  1.  

Батьківські збори 1-11 класи

Лютий

Батьки 1-11 класів

Класні керівники 1-11 класів

  1.  

Перегляд презентації «Булінг у школі, як його розпізнати »

Лютий

Вчителі

Заступник директора з НВР Засенко Л. П., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Виховні години  1-11 класи «Права та обов’язки учасників освітнього процесу»

Лютий- травень

Учні 1-11 класи

Класні керівники 1-11 класів

  1.  

Виховні години  1-11 класи «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Лютий- травень

Учні 1-11 класи

Класні керівники 1-11 класів

  1.  

Заняття учнівського самоврядування старшокласників за участю соціального педагога на тему «Не допускай насилля над ближнім.»

Березень

Учнівське самоврядування

Педагог-організатор школи

Сергієць Л. О.

  1.  

Виставка інформаційної стіннівки «Стоп булінгу.»

березень

Учні 5- 11 класів

Педагог-організатор школи

Сергієць Л. О.

  1.  

Соціометричні дослідження

За потреби

Учні школи

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Діагностика психологічного клімату в учнівських колективах:

– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу

За потреби

Учні школи

Психолог школи Горбатова О. Д.

  1.  

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Квітень 

Вчителі

Голова МО класних керівників Дудник І.А.

  1.  

Розробка пам’ятки «Ознаки булінгу» (куточок психологічної служби, сайт школи)

Лютий-березень

Учні

Психолог школи Горбатова О.Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Проганяємо злість.»

Лютий- травень

Учні  1-3 класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Я та інші.»

Лютий

Учні  4 класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Надірване серце.»

Березень

Учні  5-6 класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Ні неправді. Статут небайдужого ставлення.»

Квітень

Учні  7-х класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «На місці іншого.»

Квітень

Учні  8-9 класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Конфлікт назріває…»

Березень

Учні 10-11класів

Психолог школи Горбатова О. Д., соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Консультативний пункт «Скринька довіри.»

Постійно

Учні, батьки

Психолог школи Горбатова О. Д.

  1.  

Організація зустрічей за участю шкільних офіцерів поліції

За запитом

Учні

Соціальний педагог Невмивака Н. М.

  1.  

Висвітлювати роботу школи, щодо попередження та профілактики булінгу на сайті школи

Постійно

Учасники осітнього процесу

Педагог-організатор школи

Сергієць Л. О.

 

Заступник директора з навчально – виховної роботи                  Л.П.Засенко